Szukasz doświadczonego podologa w Słubicach? Dobrze trafiłeś. W naszym gabinecie przeprowadzamy najwyższej jakości podstawowy zabieg podologoczny, który pozwoli utrzymać twoje stopy w doskonałej kondycji. Jeśli jesteś zainteresowany pedicure podologicznym, umów się na wizytę w naszym gabinecie na ulicy Mickiewicza 1.

Na czym polega podstawowy zabieg podologiczny?

Podstawowy zabieg podologiczny, zwany jest również pedicure leczniczym lub medycznym. Polega on na obcięciu paznokci oraz opracowaniu wałów okołopaznokciowych, a także na opracowaniu podeszwy stopy. Do usunięcia zrogowaciałej skóry podolog używa najczęściej specjalnej frezarki z wymiennymi końcówkami o różnej gramaturze, a także specjalnego skalpela.

Czym różni się podstawowy zabieg podologiczny od zwykłego pedicure kosmetycznego?

Główną różnicą między pedicure leczniczym a pospolitym pedicure kosmetycznym, jest to, że podolog pracuje na suchej skórze. Eliminuje to ryzyko usunięcia zbyt dużej ilości naskórka. Wymaczanie skóry stóp u kosmetyczki zaburza także obraz wszystkich zmian chorobowych. W gabinecie podologocznym korzysta się wyłącznie ze sterylnych narzędzi lub ich jednorazowych elementów, podolog korzysta także z profesjonalnych i atestowanych środków. Dzięki temu zabieg jest wykonywany z zachowaniem wszelkich medycznych standardów.

Jak często należy wykonywać pedicure leczniczy?

Częstotliwość wykonywania podstawowego zabiegu podologicznego jest indywidualną kwestią każdego pacjenta. U niektórych osób zmiany pojawiają się szybciej. Najczęściej zaleca się stosowanie go co 4-6 tygodni. Regularne poddawanie się zabiegowi pomoże utrzymać nasze stopy w idealnej kondycji zdrowotnej.

Dlaczego warto wykonywać pedicure leczniczy w Słubicach?

Dzięki niemu mamy pewność, że na naszych stopach nie pojawią się żadne chorobowe zmiany. Podolog podczas pierwszej wizyty zakłada kartę pacjenta, w której prowadzi dokładną dokumentację zabiegów. Wizyta jest także poprzedzona dokładnym wywiadem, co do przebytych chorób, które mogą być przyczyną problemów ze stopami. Podolodzy doradzają także, jak prawidłowo skracać paznokcie, aby nie mieć problemów z wrastaniem oraz jak dbać o stopy w warunkach domowych.

Pięta przed zabiegiem w gabinecie podologicznym
Pięta po zabiegu Chiromedica
Duży palec u stopy przed podstawowym zabiegiem podologicznym
Palec po podstawowym zabiegu podologicznym

Podczas podstawowego zabiegu podologicznego specjalista często napotyka odciski na stopach. Przeczytaj, jak podolog przeprowadza usuwanie odcisków.